L’Ajuntament de Massamagrell publica els resultats del seu primer bar貌metre de qualitat de serveis p煤blics

4/01/2018
Va ser la ciutadania qui, a trav茅s d’un q眉estionari online, va valorar diferents aspectes de la gesti贸 municipal

Des del 20 d’octubre fins al 5 de novembre, l’Ajuntament de Massamagrell va posar a la disposici贸 de la ciutadania un q眉estionari online, que va estar disponible en el Portal de Participaci贸 Ciutadana (http://participa.massamagrell.es), mitjan莽ant el qual les ve茂nes i ve茂ns de la localitat van valorar diferents aspectes relacionats amb la gesti贸 p煤blica municipal dels 煤ltims dos anys.

鈥淎questa iniciativa, emmarcada dins del projecte Massamagrell聽Obert聽de la Regidoria de Participaci贸 Ciutadana, va estar finan莽ada per la Conselleria de Transpar猫ncia, Responsabilitat Social, Participaci贸 i Cooperaci贸, mitjan莽ant una subvenci贸 obtinguda pel consistori per a continuar desenvolupant el seu projecte municipal de participaci贸 ciutadana. En el bar貌metre es van valorar aspectes com l’atenci贸 del personal treballador de l’Ajuntament, la gesti贸 municipal realitzada pel consistori en general i pel personal pol铆tic responsable de cada 脿rea municipal en particular, aix铆 com el seu coneixement sobre els diferents projectes municipals鈥, explica la regidora de Participaci贸 Ciutadana, Raquel G贸mez.

鈥淎ra, s’ha publicat en el Portal de Participaci贸 Ciutadana i en la p脿gina web de l’Ajuntament els resultats del Bar貌metre Online de Qualitat de Serveis P煤blics per al coneixement de la ciutadania, resultats que a m茅s serviran per a definir les futures l铆nies d’execuci贸 dels projectes municipals durant els dos pr貌xims anys de govern. A莽貌 茅s una forma r脿pida de con猫ixer com la ciutadania valora els projectes que estem realitzant en el municipi i el treball que est脿 realitzant en cadascuna de les seues 脿rees el regidor responsable de la mateixa鈥, comenta l’alcalde en funcions, Paco G贸mez.

DESC脌RREGUES:

INFORME DE RESULTADOS (CASTELLANO)

INFORME DE RESULTATS (VALENCI脌)